چه هوایییییی...................

چه هوایی..............کیف کردم امروز ........نمی دونم چرا اینجا هیچکی از هوای بارونی یا برفی خوشش نمیاد. چقدر این کانادایی ها بی ذوقن هوا به این خوبی آدم کیف میکنه...من نمیدونم چرا اینا خوششون میاد از صب تا شب آفتاب بخوره فرق کله شون. باید یه یک سالی همشونو تبعید کنن دبی تا قدر بدونن. حالا بازم به آفتاب دبی. اینجا که آفتابش (بلا نسبت) مث میخ طویله میمونه.

دیگه ما هر چی به اینا گفتیم بابا اینقدر سگ نچرونید تو حیاط خونتون .....حالا اگرم میچرونید لااقل شام بدین به این بدبختا که از زور گشنگی نرن بچه همسایه رو بخورن ........گوش ندادن که...... تا دیروز که بالاخره ۴ تا سگ با هم دست به یکی میکنن و میرن بچه همسایه رو یک لقمه چپ میکنن........حالا بعضیا هم تو این گیرو داد  گیر دادن به حقوق حیوانات و از این بیکار بازی ها......البته خوب تقصیر سگا هم که نبوده . خوب گشنشون بوده .......ولی اصن جه کاریه.  مگه مجبورید سگ نگهدارید وقتی نمیتونید . اونم از نژاد خر!  که هنوز فرق بین استخون و  آدم و نمیدونه...........
اینم از این.........
امروز تو کالج کافی و کیک مجانی میدادن منم تا جا داشتم خوردم الان  نفسم بالا نمیاد........ من که کافی دوست نداشتم نمیدونم چرا انقدر خوردم! (فکر کنم چون مفتکی بود!)
خلاصه از من به شما نصیحت مخصوصا شما که تو ایرانید این ماه رمضونی هر چی دیدید مجانیه هی ۱۶ دفه قیافه عوض نکنید برید ۵ تا کاسه دیگه هم بگیرید . به  گنجایش خود هم توجه داشته باشید وگرنه به درد من دچار میشید...............
دیگه برای امروز چیزی ندارم بجز اینکه یه مرتیکه ای تو امریکا ۴۸ زن رو کشته.........بعدشم بشکن زده.....تازه گفته اگه جا داشت بازم میکشتم! پنا ه بر خدا!..............