لا ایرانی از مدیریت صدا و سیما گذشت!
و اما مدیریت جدید کیه؟ گزیده ای ازسرگذشت ایشون  به نقل از روزنامه شرق:


(عزت الله) ضرغامى پس از اشغال سفارت آمریکا به سپاه پاسداران پیوست و با ادغام نیروهاى انتظامى وارد این نیرو شد. وى مدتى مدیریت یک مجموعه صنعتى و نظامى را برعهده داشت. حضور یک مرد نظامى در مقامى فرهنگى دوره تازه اى را براى سینماى ایران رقم زد. در دوره مدیریت ضرغامى فیلم هاى آدم برفى (به کارگردانى داوود میرباقرى) و دیدار (به کارگردانى محمدرضا هنرمند) از اکران بازماندند چرا که در اولى یک مرد به هیبت زنان درآمده و گریزان از ایران راهى ترکیه مى شد و در دومى یک رزمنده مسلمان عاشق دخترى ارمنى مى شد(!). ضرغامى در مقام معاون سینمایى با حضور فیلم ها و فیلمسازان ایرانى در جشنواره هاى جهانى مخالفت مى کرد و سعى داشت با حمایت از فیلمسازان وفادار به نظام نوعى سینماى خودى را رواج دهد: «ما اصلاً مى خواهیم فیلم انقلابى نشان بدهیم اگر قرار باشد ما دو تا گارد را نشان بدهیم و بعد بگویند موجب تضعیف ارتش شد که نشد بالاخره من خودم نیروى منتسب به نیروهاى انتظامى ام و بیشتر از هر کسى شئونات نیروهاى انتظامى را رعایت مى کنم.» (مجله نیستان، شهریور ۱۳۷۵)......

(!!!!!..........)
تبریک ای ملت سلحشور!....

بابا من فیلم "مارمولک" میخوام. تو هر سایتی میرم یا اصلا فیلم آنلاین نداره یا مال عهد قلقلک میرزاست.
البته نمیدونم این "مارمولک" چه جور فیلمیه ولی این همه خبر دربارش آدمو قلقلک میکنه ببیندش. این پرویز پرستویی فیلماش جالبن. تو فیلم " لیلی با من است" و اون یکی دیگه که اسمشو یادم نیست که خوب نقش آدمای دو رو (حالا به هر دلیلی) رو بازی میکرد. از این جهت بودن در جلد یه آخوند هم کما بیش به نقشای قبلیش شبیه. اما خب دیدن خود فیلم با جزییات چیز دیگه ست.
شنیدم "مارمولک" تو یکی از سینماهای دبی هم اومده. فکر کنم اولین فیلم ایرانی باشه که تو سینمای دبی واسه عموم پخش میشه. بازم خوبه بالاخره با این همه جمیت ایرانی اونجا یه فیلم بجز هندی تو سینماهای دبی پخش شد! احتمالا مسئولان به این نتیجه رسیدن که فیلمای هندی نیازی به اکران جدید ندارن. همون فیلم ۴۰ سال پیشو بذاری سناریوش یکیه! تماشاچیاش هم که اصل حالیشون نیست. مهم درخته که همه فیلم هندیا دارن! تازه کلی هم کیف میکنن که آخرش راجو همه رو میکشه و با دختر پولداره عروسی میکنه!
خلاصه ما هم امروز همینجوری کارشناس فیلم شدیم. 

هی! اینجا رو نگاه کن (نکته): آدرسی چیزی تو اینترنت سراغ داشتین از فیلم "مارمولک" که بشه دید به منم یه ایملی٬  کامنتی٬ چیزی بزنید. 
دسِت طِلو!(<-- شیرازی بلد نبودی یاد بگیر.)

جوک!

یه جوک باحال امروز از سایت جوکستان واسم ایمیل شد. خیلی باحال بود. خلاصه دلم نیومد نذارمش اینجا.
و اما ماجرا از این قراره که :
ملکه انگلیس ٬ بیل کلینتن و خاتمی ۳ تاشون میمیرن و میرن جهنم.
تو جهنم ملکه انگلیس بهانه میگیره که من دلم واسه انگلیس تنگ شده و میخوام زنگ بزنم ببینم اوضاع احوال چه طوره. خلاصه زنگ میزنه و ۵ دقیقه حرف میزنه بعد میاد پیش شیطون میگه " چقدر باید بپردازم؟ " شیطون میگه "  ۵ میلیون دلار " ملکه انگلیس میگه"  ۵ میلیون دلار???!!!!...." خلاصه یه چک مینویسه میده به شیطون و میره میشینه سر جاش.
بعد بیل کلینتون حسودیش میشه و میره پیش شیطون میگه منم میخوام زنگ بزنم آمریکا. منم دلم تنگ شده و از این حرفا.... بعد زنگ میزنه آمریکا و ۲ دقیقه حرف میزنه. بعد میاد پیش شیطون میگه  " چقدر باید بپردازم؟ " شیطون میگه "  ۱۰میلیون دلار " کینتون میگه"  ۱۰ میلیون دلار???!!!!...." آخرش یه چک ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ مینویسه میده به شیطون و میره میشینه سر جاش.
بعد خاتمی هم که از کلینتون حسودتر بوده بهانه میگیره که منم میخوام زنگ بزنم ایران. منم دلم واسه آخوندا و ملا ها تنگ شده و میخوام ببینم اوضاع چه جوریه. خلاصه اونم زنگ میزنه ایران و ۲۰ ساعت حرف میزنه. بعد میاد پیش شیطون میگه :  " چقدر باید بپردازم؟ " شیطونه میگه "  ۱ دلار " خاتمی میگه: "همش ۱ دلار ؟" شیطونم میگه:
" آخه از جهنم به جهنم داخلی حساب میشه!!!...."