لاو!

احساس میکنم دارم خواهر روحانی میشم! یه واحد جدید گرفتم به اسم لاو.
بله اسمش گول زنک هست ولی به قول استاده این واحد واسه اونایی که میخوان کیس کیس لاو یاد بگیرن نیست! از حالا فکرتمرینات عملی با بوی فرندتون رو به عنوان پروژه آخر ترم از سر بیرون کنید! این بیشترش راجب عرفان هست و عشق به خوا و هم نوع و کمی هم از نقش لاو در ادیان مسیحی و بودا و اینا صحبت میکنه.
همونطور که گفتم این روزا شدیدا احساس سیستر شدن میکنم. از صبح که میرم بیرون یا باید دنبال موضوع باشم واسه انشا های روزانه ای که باید از تجربه های شخصی بنویسی یا اینکه خودم باید سوژه بشم و هی لاو پخش کنم!
گفتم شما هم بی نصیب نمونید یه خورده واستون آپ دیت کنم روحتون شاد شه باشد که ما رستگار شویم....

انشا الله که این یکی با گروه خونیم ست شه که مثه قبلیه مجبور به انداختنش نشم!‌ ولی خودمم نمیدونم چه اصراری دارم که برم واحدای مذهب ور دارم!
البته واحدای اختیاری زیاد نیستن ولی من که عمرا ار تاریخ و فلسفه سر در نیووردیم زیان هم که بهش آلرژی دارم. از همه اینا گذشته وقت مشق زیادی نوشتن ندارم. اینقدر هم مشغله فکری دارم که به اندازه کافی تابسونم خراب شده و دیگه انرژی فکر کردن زیادی هم ندارم این شد که گفتم برم به عنوان کار پاره وقت آخوند شم!
نظرات 6 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ق.ظ http://delshekasteha17.blogsky.com

خوب من هم عرض سلام و خسته نباشیددارم
خدمت شما دوست عزیز
انشاء الله که هر جای جای این میهن سر سبز هستید خوب و خرم و شاد باشی
من هم آرزو ی موفقیت برای شما دارم
عالی است
به منزالگاه من هم یک نگاهی داشته باشید
خوشحال می شوم
دوستان می توانند نظرات خود را به ادرس زیر ارسال کنند:
pedram_delshekaste@yahoo.com
ویا
با این شماره تماس حاصل فرماییند:
۷۶۴۴ ۲۵۳ ۰۹۱۲
روز خوبی داشته باشید
یا علی

ماهی دودی سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ http://mahidoodi.com

:)) خوب من پیشنهاد میکنم بیای با من واحد لاو بگیری! واحدی که من ارائه میدم فوق العاده خفنه! در رشته مارپله هم هست!

لیمویی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.pacific.blogsky.com

آخه تا وقتی تاریخ هست چرا لاو بر کیداری؟!
واااای من عاشق تاریخم...!

امين(نيما) چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام عشق که فقط زمينی نيست آسمونيش هم هست !
يه مشکلی دارم شايد از دستت کمکی بر بياد !لطفا يه سری
بهم بزن . از تو ممنونم !

ساسان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام خیلی به خودت زحمت نده لاغر میشی.راستی یه مدت نبودم دلت تنگ نشده بود؟

محسن سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:52 ق.ظ http://wasp.persianblog.com

holy sister !!!! wasp is updated

ربط نداره ولی میدونستی وکال واسپ تو یه کنسرتش به یه خواهر روحانی تجاوز کرده ؟‌:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد